Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.10.2007 10:11 - Intervuta na paola
Автор: sladyranataaaaaaaaaa Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 1769 Коментари: 0 Гласове:
0



                          Intervuta na Paola 

Паола Рей: "Аз съм суперстрастна жена и давам всичко"
Общителната Химена Елисондо, която скоро ще посети Испания, уверява: "В момента най-голямата ми мечта е да съм майка и съпруга".


Паола Рей е една от най-харесваните актриси в Колумбия.

Жизнерадостен дух и пищно тяло.

Това са първите две в дългия списък с качества на Паола Рей (25 години).

Колумбийската актриса "Химена Елисондо в Трима братя, три сестри" говори в ексклузивно интервю за списанието "Que me dices!" за кариерата си като актриса, страстта си към съзтезателните коли и любовта.

"В момента съм сама, понякога е важно да отделиш време за себе си" признава.

Паола, изживявала ли си някога толкова страстан любов като тази на Химена към Оскар Рейес?
Да, но по мой начин. Изживявала съм страстта, но не и лъжата. Никога не е трябвало да си измислям годеник или да се крия от семейството ми.

Каква е истинската Паола Рей, когато няма камери?
Суперстрастна съм, обичам това, което правя, отдавам сърцето си, давам всичко и съм отговорна.

"Беше чест да работя с актьорите от Трима братя"


В Испания, привлекателната външност на тримата братя Рейес предизвика голямо впечатление у жените. Какво чувстваш като работиш с толкова атрактивни мъже?
Толкова атрактивни и толкова професионални в работата си. Беше чест и късмет да работя с тях. Беше много забавно и ги обичам много. Дори с Ел Гато Хуан Алфонсо Баптиста работих отново и в Жената в огледалото.

Най-несподелемиата смешна случка от снимките на Трима братя беше...
Първата любовна сцена на Химена и Оскар на водопадите. Беше много притеснителна. Хуан А. Баптиста "Оскар Рейес" и аз отскоро снимахме и на практика не се познавахме, а бяхме сами и голи до реката! Снимахме в планината и мина доста време от времето, когато извикаха "край!" до времето, когато дойдоха при нас след края на сцената.


"Запознах се с Хуан А. Баптиста - Оскар - снимайки заедно и голи на реката"


Как е сега връзката ти с останалите глвани герои в Трима братя...?
Прекрасна, защото снимането на Трима братя... беше много хубаво, сприятелих се с много хора. След това всеки продължи живота си: Марио замина за Маями, Майкъл за Ню Йорк, а със Гато сега приключихме пътуването си до Венесуела за промоцията на Жената в огледалото.

Говори се, че си имала проблеми с Данна Гарсия (Норма Елисондо).
Не съм имала проблеми с никой. Данна е прекрасна и една от жените с най-голям талант в Колумбия.

Как е сърцето ти?
В момента съм сама, но съм много добре. Понякога е важно да отделиш време за себе си, да си сама, за да съзрееш и да се опознаеш по-добре.

"Никога не съм имала проблеми с Данна Гарсия"

Говори се, че си скъсала с годеника си Хорхе Карденас заради Пауло Кеведо, отрицателният герой в Жената в огледалото
Не е така. Не скъсахме заради трети човек, а защото връзката ни се изчерпа. Хорхе и аз вече бяхме скъсали, когато започнах да промоцирам с Пауло новелата, която записахме през 2004. За 10 години кариера, не съм била замесена в нито един скандал.

Знам, че си много запалена по съзтезанията с коли...
Тлкова, че дори съм уаствала в някои. Оправих си колата, за да може да участва и съм печелила награди.

Познаваш ли пилота Фернандо Алонсо?
Не лично, но бих била очарована. Той е голям пилот и заслужава да спечели титлата тази година.

Каква е най-голямата ти мечта?
В момента най-голямата ми мечта е да съм майка и съпруга.

И би ли искала да работиш в Испания?
Да, много ми харесва испанското кино и бих искала да работя с Алмодовар. Възхищавам му се много, въпреки че той вече не си спомня, че ни запознаха на кино-фесртивала в Сан Себастиан през 2002.

Мислиш ли отново да ни посетиш?
Да, съвсем скоро. Подготвям посещението си за края на септември или началото на октомври.

В детското си лице Паола комбинира чувственост и невинност.
image



                 Oshe edno intervu na paola
-- По какво приличаш на героинята, която изпълняваш?
- И двете сме забавни, обичаме да ходим на купони, да танцуваме, обожаваме приятелите си... Химена е малко лудичка, нали? Но аз също обичам да си стоя вскъщи. Когато имам време гледам някой филм... И Химена е много нежна и грижовна с Оскар, аз също се отдавам много на приятеля ми, давам му всичко.

-- "Бавачката" се провали в Испания, защо?
- Ами не знам. Това е прекрасна теленовела и понякога режат или махат нещата прекалено скоро, свалиха я от екран едва след третия ден - тя едва беше започнала. На Канарските острови, например, имаше голям успех.

-- На снимките на "Трима братя, три сестри" или си прекара най-добре?
- Може да се каже, че да, но във всички новели си прекарваш добре, ако това, което ти харесва да правиш.

-- Работи много време и трябваше да научиш много реплики, трудно ли е?
- Е, това ми е работата. Струваше ми дотса усилия, но вече бях свикнала и най-важното е успеха, който имах после.

-- Как е връзката ти с Ел Гато?
- Много добре, ние сме много добри приятели. Сега работим в една теленовла, която скоро ще дойде на екран и непременно трябва да видите.

-- Коя е най-хубавата сцена, която си правила?
- Много красива ми се строи тайната сватба с Оскар. Да избягаш от всичко, да оставиш всичко за любовта... Очарова ме идеята.

-- Сцената, за която е трябвало да работиш най-много?
- Спомням си празненството на Леандро за откриването на модния център. Ден и половина снимахме тази сцена и беше много натоварено. Беше 12 през нощта и още снимахме.
image



                  Drugo intervu na paola
Снимките на "Трима братя, три сестри" и "Жената в огледалото" не й дадоха време за почивка. Един филм на английски в Съединените щати може би ще е следващия й актьорски проект.
Ако е трудно да играеш главен герой в теленовела с повече от 200 епизода, какво ли е да трябва да изиграеш три важни роли в един-единствен сериал, които се сменят постоянно, да влизаш и излизаш от една в друга роля за няколко минути.

Звучи трудно, работа само за известните, ветераните и експертите, но това е, коетто направи Паола Рей във версията от 2005 година на "Жената в огледалото", теленовела, която Телемундо вече излъчи в САЩ с много добри резултати, а от днес ще бъде част от програмата и на канал Каракол.

Паола Рей, която вече от 10 години се занимава с актьорската кариера, е била редовна зрителка през средата на 90-те години на първата версия на тази теленовела, където аржентинката Хералдине Сивик изпълнява главната роля.

Сега е ред на Рей. От Телемундо, която осъществи продукцията заедно с RTI, й предложили ролята 15 дни преди края на "Трима братя, три сестри", затова почивката била минимална.

"Колпренса" интервюира Паола Рей, която се намира в Богота, сега веч еотпочинала, но подготвяйки се за нови професионални проекти.

Как получи ролята за този нова версия на "Жената в огледалото"?

"Привършвахме "Трима братя, три сестри" и ми се обадиха, за да се явя на кастинга, всъщност по един за всяка героиня, и ме избраха. Аз бях очарована, защото беше нова възможност, различна от всичко друго и освен това много по-отговорна.
Приключих с "Трима братя...", отидох за една седмица в Маями да организирам някои неща с Телемундо и дни след това вече снимах първите си сцени."

Отново си заедно с Хуан Алфонсо Баптиста.

"Всъщност беше истинска благословия да разполагам с него, който ми беше партньор и в "Трима братя, три сестри". Но освен това имаше и още доста актьори, които бяха и в предишната новела, това ми даде повече сигурност и освен това винаги е прекрасно да си на снимачната площадка с тях."

Как се чувсваш, записвайки теленовела, която се излъчи в Колумбия преди по-малко от 10 години?

"Мисля, че не се разбира добре концепицята на съвременната телевизия. Въпреки че се прави този експеримент да се взимат много успешни теленовели и да се снимат отново, те не са същите. Има си сценаристи, които актуализират теленовелата и променят историята."

Значи "Жената в огледалото" на Паола Рей е много различна от тази на Хералдине Сивик от 90-те години?

"Доста. Въпреки че историята започва от същото място, първата версия беше доста тъмна - там главната героиня Хулиана сключваше договор с дявола. В този случай договора е с една фея-кръстница, което е по-жизнерадостното и в историята, дава й повече цвят."

Как снимаше две роли наведнъж?

"Всъщност почти на края на теленовелата са три героини. Първо започвам като една не много привлекателна жена, която иска да е красива, за да я види света и оттогава се превъплъщавам от грозната в красивата постоянно.
По-нататък се превръщам в отрицателната героиня, тогава беше забавно, но много трудно и изискваше много работа, но въпреки това очарователно, защото беше ново предизкиталество."

Много работа ли беше?

"Почти в 70% от сцените в "Жената в огледалото" присъствам аз, защото бяха сцени, в които бях с Хуан Алфонсо или с други герои. Също така имах на ден по 20 сцени и на следващия ден същите 20 сцени с другата героиня.
Мисля, че не съм работила толкова през целия си живот колкото в "Жената в огледалото"."

Беше ли трудно да се превърнеш в грозна жена, която е незабелязвана?

"Не е трудно, но поражда любопитни и интересни чувства. Излизах на улицата и хората не ме разпознаваха, дори не ме забелязваха. Почувствах отхвърлянето на хората и беше доста силно."

Какво следва за Паола Рей?

"Имам договор за още две години с Телемундо, с които сигурно ще направя още една теленовела, въпреки че всъщност искам да се съсредоточа повече да участвам в киното."

Вече си участвала в кино-прект преди няколко години.

"Във филма "Como el gato y el ratуn" на Родриго Триана. Този опит много ми хареса и ме остави с още по-голямо желание да продължа да правя кино."

Имаш ли някакво предложение за киното?

"Да, има един проект, който ще се записва в Маями и Лос Анджелис, на английски, но още нищо не е потвърдено
image



                      Pak intervu na paola
Паола Рей, която е главна героиня в новелите Жената в огледалото и Трима братя, три сестри, беше в Панама и присъства на празненство на TVN. Каза, че между бъдещите й проекти са три нови филма.
"За догодина има различни проекти, между тях три филма, един на английски с американска продуцентка и два на испански, като единия е с мекскикански продуцент. Има и една нова теленовела. Наистина не знам какво ще правя." каза актрисата, като каза още, че е щастлива да има много предложения, дори накрая да избере само едно.
Каза, че е чест и голямо удоволствие да знае, че работата, на която така се е отдала, с толкова усилия, обич и любов, преминава границите и покорява сърцата и телевизорите на хората. "Изненадващо е, защото много пъти си толкова задълбочен в работата, че не си даваш сметка какво става навън" добави главната героиня от "Жената в огледалото".
Очакваше ли такъв успех?
Паола Рей, която за своите 25 години вече има 10 години кариера на актриса зад себе си, каза, че никога не си е представяла какво ще стане на следващия ден, "няма да те лъжа, защото наистина се чувствам много горда, защото за 10 години не съм спирала да работя, нито месец не съм преставала."
"Няма нито ден, в който да съм прекъснала професионалния си живот, защото тази кариера е нестабилна, понякога си в нея, друг път не и има моменти когато хората те забравят, защото телевизията е за момента" обясни актрисата.
Каква е Паола в живота?
"Смятам се за човек, който обича това, което прави и правя нещата, за да се чувствам жива, защото наистина това ме кара да се чувствам жива и отново го разбрах тези дни, когато се явих на един кастинг за друг филм, почувствах се много добре" каза.
Добави, че обича да живее динамично и когато е със семейството си, с половинката си или с приятелите се, дори ако има само 10 минути, ги използва максимално, защото за нея думата "умора" не съществува, докато не си сложи 
image

                                                 TO BI KOTIE!!!



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sladyranataaaaaaaaaa
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 174479
Постинги: 54
Коментари: 54
Гласове: 117
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930